رفتن به بالا
تلفن : 051-35412275
سبد خرید   (0 مورد - ریال)
  • سبد خرید شما خالی است.

واحد بازرگانی، بازاریابی و فروش



Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

واحد بازرگانی، بازاریابی و فروش :

واحد  بازرگانی، بازاریابی و فروش یکی از ارکان اصلی شرکت محسوب شده که از بخش های چون بازاریابی و توسعه بازار، بازرگانی خارجی، فروش و خدمات پس از فروش تشکیل گردیده که در ذیل شرح وظایف به اختصار ارائه میگردد.

بازاریابی و توسعه بازار :

واحد بازاریابی و توسعه بازار در راستای تقویت بانک اطلاعاتی و تامین مشتریان جدید ، با توجه به احاطه کامل برشرایط حاکم بر بازار و همچنین بررسی تغییرات محسوس و غیر محسوس در اقتصاد کشور، اقدام به برنامه ریزی و ارائه طرح های کارشناسی جهت تامین و پوشش نیاز مشتریان بخشهای مختلف می نماید.

این واحد علاوه براعمال مدیریت از طریق برنامه‌ریزی در چارچوب سیاست‌ها، برنامه‌ها، اولویت‌های فعالیت شرکت ، نسبت به انجام فعالیت ذیل و سایراقدامات لازم و تاثیر گذار ، اقدام می نماید:

1- نظارت بر زمینه های سرمایه گذاری

2- نظارت براجرای طرحهای عمرانی و برگزاری مناقصات

3 – پیش بینی و بررسی نیاز پیمانکاران بخشهای مختلف و همچنین فعالان دراین بخش

4 – نظارت بر بانک اطلاعاتی مشتریان

5 – بررسی جدول نمایشگاهها و همایشهای کشور و تدوین برنامه های بازاریابی و فروش و اجرای آن

6 – ارائه خدمات مشورتی و پشتیبانی‌های تخصصی به مدیران شرکت درخصوص برنامه‌های مطالعاتی و اجرائی

7 – اطمینان از هماهنگ بودن واردات محصولات با انتظارات مشتریان

8 – بررسی اطلاعات دریافتی از عوامل فروش در بازار و رصد محصولات تولیدی مناسب و کاربردی در داخل و خارج از کشور و سعی در تامین و ارائه آن به مخاطبان خود

9 – مشاوره فنی در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز مشتریان و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهره وری هرچه بهتر در انجام پروژه ها

بازرگانی خارجی :

واحد بازرگانی خارجی یکی از کلیدی ترین واحدها در شرکت است. هسته مرکزی این بخش مستقیماً نقش اثرگذاری در پشتیبانی از عرضه و فروش کالا داردکه کلیه فعالیتهایی را در بر می گیرد که از زمان سفارش گذاری کالا آغاز می شود. مواردی چون گشایش اعتبارات، پیگیری تولید، حمل از کارخانجات تامین کنندگان، ورود به گمرکات کشور و ترخیص کالا و ارسال کالا به انبارها از وظایف این بخش است.  تامین به موقع کالا فروش بهتر را ایجاب و فروش بهتر ، سهم بازار را افزایش می دهد. و این باعث افتخار این شرکت است که این بخش با عملکرد خوب سهم بازار محصولات  Markslöjd  و LampGustaf  را توسعه دهد

فروش :

بخش فروش شرکت همواره سعی در برقرار کردن ارتباطی مستحکم با مشتریان خود دارد . ما معتقدیم که صداقت اولین رکن هر ارتباط سازنده ای است .این بخش علاوه بردریافت سفارشات ، شناسایی و درک نیازهای مشتریان سعی در ارائه بهترین راهکارها برای مشتریان نموده است. این بخش از سه قسمت فروش پروژه ای ، همکاری و فروشگاهی تشکیل گردیده است.

درقسمت فروش پروژه ای و همکاری با کمک بخش بازاریابی، شرکت مبادرت به فروش محصولات با توجه به ایجاد رابطه مستمر و درک خواسته هاى مشتریان کرده و در قسمت فروش فروشگاهی شرکت مبادرت به تاسیس چند فروشگاه در جهت عرضه مستقیم کالا به صورت نمایشگاهی به مشتریان نموده است.

خدمات پس از فروش :

شرکت به منظور ارائه خدمات پس از فروش به خریداران و حمایت از ایشان، با کمک کارشناسان متعهد و زبده خود پس از بررسی مشکلات بوجود آمده ، آماده ارائه سرویسها و تعمیرات مشمول وارانتی در تعمیرگاه مرکزی شرکت می باشد. شایان ذکر است که کلیه تعمیرات و سرویسهای ارائه شده از سوی این شرکت با انجام تستهای قبل از تحویل محصول به مشتریان تحویل می گردد.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.